چلسي به نيمه نهايي ليگ اروپا رسيد
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال رابين کازان روسيه در ورزشگاه لوژنيکي مسکو موفق شد چلسي را شکست دهد اما اين تيم انگليسي بود که در مجموع دو بازي رفت و برگشت پيروز شد و به نميه نهايي ليگ اروپا راه يافت.


 چلسي که بازي رفت را در استمفوردبريج با نتيجه 3 بر يک به سود خود به پايان برده بود در بازي برگشت نيز خيلي زود به گل رسيد. فرناندو تورس در دقيقه 5 براي چلسي گل زد تا اين تيم را يک بر صفر پيش بيندازد. ايوان مارکانو مدافع رابين کازان در دقيقه 51 بازي را به تساوي کشيد اما تنها 4 دقيقه بعد ويکتور موزس بار ديگر چلسي را پيش انداخت.

به گزارش مهر، اين پايان کار نبود و گوکدنيز کارادنيز در دقيقه 62 بار ديگر نتيجه را براي رابين کازان به تساوي کشاند و در دقيقه 75 بيبرس ناچو از روي نقطه پنالتي گل سوم رابين کازان را به ثمر رساند تا اين تيم روسيه اي با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي برسد اما با توجه به شکست 3 بر يک اين تيم در ديدار رفت چلسي در مجموع دو بازي با نتيجه 5 بر 4 به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي رقابتها شد. عليرضا حقيقي دروازه بان ايراني رابين کازان در اين بازي در ليست 18 نفره اين تيم قرار نداشت.

سه بازي ديگر مرحله يک چهارم نهايي تا دقايقي ديگر آغاز مي شود تا تکليف سه تيمي که به چلسي در مرحله نيمه نهايي خواهند پيوست مشخص شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان